úterý 7. června 2016

PROČ TO VŠICHNI TAK ŘEŠÍ?

Každý z nás zná ten pocit, kdy něco udělal (je jedno jestli dobře nebo špatně) ale najednou to všichni musí rozebírat a řešit to. Nemusí to být příklad zrovna na rozhodnutí ale třeba na oblečení, jak se malujeme nebo jak se chováme. "Miluji" když se mi někdo vysmívá za zády. Upřímně, já se nemaluji, nemám to zapotřebí, oblečená chodím tak jak se líbí mě a né, tak jak je zrovna v módě.
Snažíme se změnit za účelem aby nás nepomluvili, ale máme to zapotřebí? Každý má jiný styl a jestli se mi hodlají smát tak ať, já se kvůli nim měnit nebudu, protože se najde vždy něco co bude špatně.
Jsme originální, každý je originální, tak proč se nám vysmívají? PROČ? Nebuďte tak hnusní na lidi, kteří zrovna nenosí to co je v módě, Vás taky nikdo neodsuzuje...Jaký by to byl pocit, kdyby jste Vy byli ti odsuzovaní? Není to zrovna příjemný pocit, proto by si každý měl uvědomit, že i on mohl být v té kůži. 

1 komentář:

  1. Myslím si, že je toto dobrý začátek.. určitě piš delší članky.. 💜💜

    OdpovědětVymazat